Alvin en Jedinja naar Amerika

Dag 23 LA Disneyland

Hallo,

Vandaag zijn we naar Disneyland geweest. Alvin was niet al te fit, maar we zijn toch maar op pad gegaan. We gingen met Jennifer, Danielle en Danny. Eric kreeg een neef op bezoek, dus hij ging niet mee. Net voordat we de parkeergarage in wilden rijden voelde Jennifer al aan dat het niet zo goed ging met Alvin en vroeg of ze moest stoppen. Alvin wilde dat erg graag en hij had de deur nog maar net open en onder andere het ontbijt kwam er weer uit. Was net op tijd! Ik moest er wel om lachen, maar Danielle vond dat niet echt kunnen. Toen zijn we het park ingegaan. Het was heerlijk weer! Jennifer, Danielle en Danny zijn als eerste in een attractie gegaan. Alvin zag het niet zo zitten om in ronddraaiende dingen te gaan, dus ik ben vervolgens in verschillende achtbanen geweest met Danielle. Onder andere Space Mountain. Dat is een achtbaan in het donker waar je allemaal sterren ziet. Erg leuk gedaan. Alvin is ondertussen even naar de EHBO gegaan om te vragen of ze wat voor zijn maag hadden. Daar werd hem verteld dathij waarschijnlijk de ‘stomach-flu' (buikgriep?) had en dus zo weinig mogelijk moest eten en dan vooral light. Nou dat was even een tegenvaller. Alvin is ook wel in de attractie van toystory geweest. Zat je allemaal in bakjes en je had allemaal een pistool waarmee je dingen onderweg kon beschieten en dan kreeg je punten. Nou daar heeft Alvin zich ook even op uitgeleefd haha We hebben ook Pluto gezien en Goofy en Mickey en Mini :). Danny hield het goed vol, maar viel uiteindelijk om kwart voor 9 toch in slaap in zijn buggy. We hebben ons er goed vermaakt want rond half 10 zijn we pas het park uitgegaan. We hebben een klein stukje gezien van de vuurwerkshow. Erg mooi gemaakt!

Onderweg naar huis sliepen Danielle en Danny als een blok. We zijn nog door de ‘drive thru' gereden voor een burger/sandwich. Ondertussen was het ook al 11 uur geweest dat we thuis waren. We hebben nog een poosje met Jennifer en Eric gekletst en zijn gaan slapen. Morgen gaan we weer naar huis! Met gemengde gevoelens, we hebben het erg leuk en gezellig hier, maar het is ook wel lekker om weer naar huis te gaan.

Foto's volgen nog...

Groetjes van ons!