Alvin en Jedinja naar Amerika

Reis naar Amerika

Hallo allemaal,

Na wat tegenslagen en teleurstellingen hebben webegin dit jaar besloten dat wij wel een vakantie hadden verdiend. We wilden graag een grote reis gaan maken. Maar waar naar toe.Na verschillende opties te hebben genoemd, werd Alvin ineens erg enthousiast toen ik over Amerika begon. Dat was duidelijk, het zou Amerika worden!

We hebben besloten om in dezelfde regio rond te gaan rijden als waar Gertjan en Alice zijn geweest. Alleen nemen we de route iets anders.

We hebben de tickets inmiddels geboekt. Op 17 oktober om 13:30 uur vliegen wij met KLM rechtstreeks naar Los Angeles waar we om 15:30 uur plaatselijke tijd landen. Op 9 november vliegen wij om 17:30 weer naar Amsterdam, waar we op 10 november om 12:45 uurzullen landen. Het precieze schema is nog niet bekend, omdat wij waarschijnlijk nog gaan 'meeten' met een Amerikaanse familie.

We zullen in elk geval het volgende rondje maken:

Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon NP- Page (Lake Powell / Antelope Canyon) - Bryce Canyon NP - Zion NP - Las Vegas - Death Valley - Yosemite NP - San Francisco - Los Angeles.

Waarschijnlijk slaan dat we Sequoia NP over ivm de tijd. Daarnaast staan er ook hele grote bomen in Yosemite NP :)

We zullen ook nog een dag of 5/6 naar Hawaii gaan. Wanneer precies hangt af van of en wanneer de Amerikanen kunnen. We hopen binnenkort op reactie en anders gaan we gewoon de tickets boeken. Daar willen we niet te lang mee wachten.

Wij hebben er zin in! Wordt vervolgd....

marga

Leuke site hoor! zo kunnen we jullie nu al volgen in de plannen die jullie maken.
Veel plezier met de voorbereidingen.!!!

Marjolein

Super dat jullie dit gaan doen!!
Geniet ervan.

Groetjes Marjolein

Lianne

Klinkt helemaal goed! Kan me voorstellen dat jullie er erg veel zin in hebben :)

Rik en Cindy

Leuk hoor zo'n site kunnen we toch nog een beetje mee haha.Maar idd een welverdiende vakantie, wordt vast super leuk.Veel plezier met het verder uitzoeken van de reis, ik hou de site in de gaten!!

Groetjes

Erwin & Anja

Leuk deze site, ga hier zeker vaker kijken, vooral als jullie er zijn ;)

We hopen in ieder geval dat jullie een super vakantie krijgen

Groetjes Erwin en Anja

Marieke

Hoi Jedinja,

Leuk dat jullie ook een log gaan bijhouden. Het is ons erg goed bevallen. Erg leuk om te doen en alle reacties te lezen. Nog veel voorpret gewenst. Ben ook ooit in Los Angeles, San Fransisco, Death Valley en Yosemite geweest. Wij zijn gisteren weer thuis gekomen uit Thailand. Ook een super mooi land.

Groetjes Marieke

Paulien

Wat leuk zo'n site!!
Zal het goed in de gaten houden. Het schiet nu mooi op!
Ben benieuwd naar de foto's die jullie allemaal gaan maken!!!

Groetjes