Alvin en Jedinja naar Amerika

Reisschema aangepast!

Hallo allemaal,

Leuk om te horen dat zoveel mensen de site lezen en nu al reageren :)

Vorige week hebben weal reactie gehad van de amerikaansefamilie! Het was een erg gastvrij mailtje met goede tips.Ze zeiden datals we nog geen hotel hadden geboekt dat we welkom waren bij hen.Lijkt ons hartstikke leuk om bij een Amerikaanse familie te zijn. Ze wilden onze tourguide wel zijn in LA. En op google-earth te zien, wonen ze ook best leuk!

Wink

Ikben de laatste tijd nog druk met het reisschema. Omdat er zoveel te zien is(en wij natuurlijk alles willen zienhaha)vond ik het eigenlijk 'zonde' om naar Hawaii te gaan. Het is natuurlijk super om zo je vakantie af te sluiten, maar het is ook jammer om overhaast het rondje te maken. Daarnaast vinden we het ook leuk om wel genoeg tijd te hebben om in LA bij die Amerikaanse familiete zijn. Dus Hawaii schuiven we nog op de lange baan... ooit....!

Reacties

Reacties

marga

Mailtje gekregen dat er wat nieuws op jullie reisverhaal staat, werkt dus prima. succes verder!!!!

Hanneke

Hoi hoi, was m'n hyves weer ff aan het bijwerken! Je krabbelde over jullie website... Dus ik ff kieke! Heb m'n emailadres toegevoegd, dus nu blijf ik helemaal op de hoogte!!! Groetjes.....

Hilda

Het schiet nu echt op,leuk ik ben heel benieuwd!!
De website ziet er super uit,en ik blijf jullie volgen tijdens jullie reis,leuk!!

Groetjes,Hilda

Patricia

Hallo Jedinja en Alvin,

Dinsdag toen ik thuis kwam ben ik gelijk het net op gegaan. Ik heb je blog (site) gevonden en gelezen natuurlijk. Het lijkt me super hoe jullie die reis gaan maken. Ik blijf jullie volgen haha.

Groetjes
Patricia

Harold Prost

Zonde om naar Hawai te gaan...? :chinrub: Tsss ;)

Pherdi en Mariska

Hallo Jedinja en Alvin,

Het komt nu heel dichtbij, jullie reis naar Amerika!

Ons (schoon) zusje is in 2006 in Amerika geweest en heeft o.a. de Grand Canyon bezocht; dit staat ook op jullie reisschema. Moet heel mooi zijn!

Wij hopen dat jullie er enorm gaan genieten en met veel positieve energie terugkeren in november!

Groetjes Pherdi en Mariska

Dennis&Janine

Hoi hoi,

Als het goed is zitten jullie nu in de trein....onderweg naar Schiphol!!
Het begin van jullie reis!!!

Heel veel plezier...en geniet er van wat jullie allemaal gaan zien!!!

Groetjes Dennis & Janine

Martijn en Ineke

Heel veel plezier in America.
Geniet er drie dubbel dwars van .
groetjes Martijn , Ineke, Björn en sindre

Metsie

Hoi Jedinja en Alvin,
Wat super cool een reis door Amerika. Geniet ervan!
Groetjes,
Metsie, Sjoerd & Thomas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!