Alvin en Jedinja naar Amerika

Dag 2, sightseeing LA

Hi iedereen,

Allereerst, wat superleuk om alle reacties te lezen! Thnx!!

Vannacht hebben we goed geslapen. Ik was om 3 uur even wakker, maar na een half uur viel ik weer slaap. Om 6 uur was ik klaarwakker. Alvin was ook wakker en zei: ach gewoon je ogen weer dicht doen. Goed plan... na een uurtje weer in slaap gevallen en uiteindelijk rond 9 uur opgestaan.

We hebben ontbeten en zijn om een uur of 11 met Eric en Danielle op pad gegaan. Jennifer bleef met Danny thuis. Eerst zijn we naar de AAA geweest, de Amerikaanse ANWB. Daar hebben we een hoop kaarten gekregen en nog wat informatieboekjes. Toen zijn we naar een winkel geweest die helemaal in het teken van Halloween staat. Erg leuk om te zien. We hebben ook een groot winkelcentrum bezocht. Achteraf hebben we nog niet eens de helft gezien, terwijl we zelf het idee hadden veel gezien te hebben en dat het zo groot was! Wat grappig was om te zien dat er op een gegeven moment een stuk of 6 stoelen in het midden van het wandelgedeelte stonden waarop mensen zaten die een hoofd/nek/rug massage kregen. Erg grappig om te zien.

We kregen wel trek dus zijn naar een In-n-out geweest waar we een lekkere hamburger hebben gekregen. Daarna zijn we naar een enorm grote sportwinkel gegaan. Je kon daar van alles kopen op het gebied van vissen, varen (ook grote speedboten!), wandelen, schieten etc. We hebben dus ook rijen geweren gezien, erg apart. Ook hadden ze daar enorm veel opgezette dieren staan. Danielle wilde ze bijna allemaal op de foto hebben. Jedinja heeft daar een paar wandelschoenen gekocht. Het is trouwens erg lekker weer hier; zo'n 32 graden!

Daarna zijn we weer naar huis gereden. We blijven ons verbazen over de enorm grote auto's die hier rijden. Thuis gekomen hebben we een tijdje met Danielle en Danny buiten gespeeld, softbal, bal overgooien, etc. We hebben we lekker gegeten en daarna hebben we de kadootjes gegeven die we mee hadden genomen. Ook hebben we een stukje gezien uit de serie LAPD waarin Eric voorkwam. Best heftig waar de politie hier mee te maken krijgt! Om half 11 waren we allebei zo moe dat we naar bed zijn gegaan.We hebben ook foto's gemaakt, die zal ik straks er nog even op proberen te zetten.

Morgen gaan we naar Hollywood...!

Groetjes,

Jedinja en Alvin

Alina en Edwin

Heey Jedinja en Alvin!

Wat super zeg dat het zo mooi is daar en dat jullie een goede vlucht hebben gehad!
Die auto's zijn echt mega groot he. En al die snack keten. Je hoeft niet bang te zijn dat je verhongerd daaro.

Heel veel plezier nog gewenst en we blijven jullie verslagen lezen!!

Groetjes,

Alina en Edwin

Harold Prost

Lekker weertje dus! Snap meteen wat je daar te zoeken hebt ;)

Anja & Erwin

Fijn dat jullie goed zijn overgekomen!! We blijven jullie volgen ;)
Lekker dat het daar nog zulk mooi weer is.
Veel plezier nog

Groetjes Anja en Erwin

marga

Veel plezier vandaag; het is hier al zeven uur geweest en het is een vreemd idee dat bij jullie de dag nog maar net is begonnen.Liefs vanuit een voor ons doen warm Nederland;-)

Gertjan & Alice

We hebben heimwee! Echt supergaaf dat jullie daar nu zijn! Geniet ervan! Leuke auto; V6?

Maartje

Nou, jullie zien goed uit, fijn te lezen dat jullie weer een leuke dag hebben beleefd. Leuke foto's. Ik denk dat jullie morgen de rest vd fam. zullen ontmoeten. Veel plezier in Hollywood! liefs, mam en rest.

Rik en Cindy

Gelukkig dat alles is goed gegaan de heenreis, en erg leuk om zo te lezen wat jullie allemaal doen.Leuke foto's ook trouwens, wat een grote auto's daar verbazingwekkend denken we ja.Maar geniet er lekker van daar en we houden jullie weblog bij.

Groetjes Rik en Cindy

Alwin

Hee daar! Maar goed dat ik een iPhone heb, dan kan ik hier in egmond ook mee blijven lezen!!

We lezen het allemaal wel. Have fun !!