Alvin en Jedinja naar Amerika

Dag 4, Cruisin' America!

Hallo allemaal,

Vandaag is onze rondreis begonnen. Vanmorgen op tijd opgestaan en hebben we Danielle naar de bus gebracht. Dat wilde ze graag en wij vonden dat ook leuk natuurlijk. Wel grappig om te zien dat de kinderen zo langs de weg staan te wachten en dat er dan inderdaad zo'n grote gele schoolbus ze op komt halen. Danielle vond het niet leuk dat we weggingen dus kregen we dikke knuffels toen we weg gingen. Erg lief!

We zijn toen de koffers in gaan pakken. Tegen 10 uur zijn we vertrokken. We zijn op pad gegaan en hebben bij een winkelcentrum een koelbox, water en wat koekjes ingeslagen. Toen gingen we verder op pad... Onderweg kwamen we een outletcenter tegen. Alvin had nog een zonnebril nodig en die hebben we daar kunnen vinden. Daarna zijn we naar Calico Ghost Town gereden. Je hebt in Amerika veel spookstadjes. In de tijd van de goudkoorts zijn er veel mensen op de plekken gaan wonen waar veel goud te vinden was. Toen er niets meer te vinden was is iedereen weggegaan en hebben ze de boel de boel gelaten.

Het was erg leuk om te zien. Alleen is het jammer dat ze alles hebben opgeknapt en dat ze nu alles in Halloween stijl hebben gemaakt. Overal hingen van die skeletten, spoken, etc. Vonden we vrij irritant. Maar verder was het wel de moeite waard om er even te kijken. En zoals je op de foto's kan zien was het echt heerlijk weer!

We zijn toen door gaan rijden. Omdat de tijd al aardig opschoot besloten we om tot Kingman te rijden. Betekent wel dat we morgen een stuk verder moeten rijden naar de Grand Canyon, maar dat is dan niet anders. Hoop gedoe om een hotel te vinden, dat zag er niet leuk uit, die was duur, etc. Uiteindelijk zitten we nu in Days Inn en hebben een hele nette kamer met internet! Dat was mijn enige eis haha We zijn er net op uit gegaan om wat eten te vinden. Zoveel keuze, we hebben echt lang rond gereden haha! Uiteindelijk is het KFC geworden, maar dat was echt een tegenvaller! Nou goed, kan gebeuren! Bij ons is het inmiddels half 10, dus wij worden al aardig moe en gaan zo slapen. Ik zal nog even wat foto's op de site zetten.

Morgen gaan we dus zoals gezegd naar de Grand Canyon, en misschien gaan we wel een helicoptervlucht maken als het mooi weer is... To be continued!!

Groetjes,

Alvin en Jedinja

marga

leuk weer wat van jullie te horen.
gezellige en mooie reis verder.
liefs x x

Kirby.

Leuk om die verhalen te lezen en de foto's te zien.
Vandaag gaan jullie dan denk ik naar de Grand Canyon.
Een goede reis verder & doe maar voorzichtig.

Liefs,

Henny

Wat leuk om alles mee te beleven.
Wat een leuke foto van jedinja voor die wagen, net laura uit het kleine huis .
en lekker weer!!!!!
Goede reis verder!!

Vera

Wat super leuk om deze verhalen te lezen! Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben! Heel veel plezier nog verder :) en ik blijf lekker jullie verhalen lezen!
Goede reis en geniet-ze!

Maartje

Leuk dat Eric jullie hebben gebracht naar plekken waar je zelf niet komt,downtown LA, vergeet volgende keer niet ook in Chinatown te kijken.Mooie foto's. Ik geniet ervan. Goed reis verder en kijken alweer naar de volgende verhalen. liefs, mam en rest.

Dennis&Janine

Hoi hoi,

Erg leuk om die verhalen te lezen....
Elke morgen als ik de pc aandoe op mijn werk is er weer een verhaaltje bijgekomen...dus eerst jullie verhalen lezen en foto's kijken......en dan aan het werk!!!

Veel plezier en geniet ervan!!!